A Balerina

2018.07.11

Egy nagyon kedves alkotásom, mert egy ismerősöm festménye alapján ihletődött. Ez a Tiffanyi alkotás volt az első 3D üvegszobor alkotásom. Azt tudni kell, hogy egy ilyen 3 dimenziós szobrot Tiffany technikával nem igazán szoktak készíteni, mert nagyon nehéz összeforrasztani főleg úgy, hogy tartós maradjon, de én egy Balerinát szerettem volna alkotni.

A balett amúgy is közel áll a szívemhez, mert gyerekkoromban én magam is nagy örömmel balettoztam.

Szóval hetekig dolgoztam rajta, hogy összeálljon, és az alkotásom egyszer még a TV-ben is szerepelt, amikor az oktatómat meghívták a Tiffany technika bemutatására, magával vitte bemutatni.

Azt hiszem egy nagyon különleges alkotást sikerült létre hoznom. Szívem egyik büszkesége.

Nézd meg a többi alkotásomat is

KREMALA GLAS DESIGN ATALIER, 2071 Páty, Árpád u. 15., +36-20-313-3328
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el