Hogy is kezdődött?

2020.01.25

Gyerekkorom óta szenzitív személyiségnek érezhettem magam. Megérintett a világban felfedezhető rengeteg szépség. A hangok a zenében gyönyörködtettek, a szememmel látható csodák a színekben és a formákban. Egész életemben vonzottak a kreatív tevékenységek, az alkotás öröme, elcsendesítő nyugalma. Rajzoltam, festettem, táncoltam, balettoztam, zongoráztam. A munkám mellett minden lehetséges időmet ihletett állapotban, alkotással töltöttem el. Azon vettem észre magam, hogy a ház körüli teendőimet is mindig igényes, szép kivitelben, szinte művészi megközelítéssel végeztem, pl: egyedi falakat festettem, ajándékokhoz csomagolópapírt készítettem, szekrényeket alakítottam át.

Úgy éreztem, hogy létrehozni valamit, számomra annyit jelent, hogy a belső világom, szeretetem, érzékenységem és látásom koncentrálódik egy - egy ajándékban vagy az otthon melegében. A mai napig szenvedéllyel alkotok.

Néhány éve megismerkedtem egy nagyon izgalmas technikával, a Tiffany üvegkészítéssel. Ez a "szerelem" Párizsban kezdődött, amikor egy csodálatos kápolna közepén állva gyönyörködtem, a megannyi színes üveg monumentális élménnyé növő látványában. Ott határoztam el, hogy megtanulom e csodák készítésének titkait és életem részévé teszem.

Azóta egyre növekszik bennem is a tér, melyet e csodák megalkotásai töltenek be.

További bejegyzésekhez

KREMALA GLAS DESIGN ATALIER, 2071 Páty, Árpád u. 15., +36-20-313-3328
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el